Freitag, 14. Juni 2013

Zomervakantie

Zoals ik al schreef heb ik zomervakantie.

Omdat ik deze zomervakantie alles behalve stil wil zitten, heb ik een lijstje gemaakt met dingen die ik nog wil doen.

- Een dagje Walibi met mijn vriendinnetjes
Ik heb één van mijn vriendinnetjes uitgenodigd om een keer mee naar Walibi te gaan, omdat ze me heel erg geholpen heeft met een aantal dingen, dat is er nog steeds niet van gekomen. Het zou leuk zijn als de rest van onze groep ook meegaat, extra gezellig!

-  Picknicken
Dat lijkt me zo lekker hè! Lekkere hapjes en drankjes van te voren voorbereiden, een kleedje in het gras, muziekje op en gewoon lekker genieten in de zon. Dit stond vorig jaar al op mijn lijstje, maar ik heb het nog steeds nooit gedaan.

- 10 films kijken
Ik hou van films! In de vakantie heb ik tijd om lekker veel films te kijken. Ik wil sowieso nog Eat Pray Love zien, mijn broer zei dat deze film echt iets voor mij was. Deze staat dus bovenaan mijn lijstje.

- Mijn kast opruimen en heeeel veel shoppen
Ik ga na de zomervakantie mode management studeren en ik wil graag dat ik elke dag iets aan kan trekken wat helemaal mijn stijl is. Mijn kast is nu een bende, dus dit is zeker geen onbelangrijke!

- Beginnen aan mijn boek.
Als opdracht in mijn laatste jaar van de havo moest ik een kinderboek schrijven. Ik vond dit zo leuk dat ik er graag mee door wil gaan. Schrijven maakt me rustig en geconcentreerd.

- Watergevecht.
Spreekt voor zich toch? Ik wil een groot watergevecht met mijn twee broers! Waterballonnen, de tuinslang en waterpistolen!

En, wat zijn jullie plannen?

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen